انتهى الانتظار ، يمكنك الآن بكل سهولة التقدم بطلب للحصول على البطاقة الفعلية (بطاقة الصراف الآلي) من تطبيق stc pay والدفع مقابل كل ما تحتاجه - التسوق عبر الإنترنت أو سداد الفواتير أو المشتريات اليومية.
تُقبل البطاقة في أي مكان تقبل فيه ماستركارد ، وهي الطريقة الأكثر ملاءمة للدفع.
- احصل على 1% استرداد نقدي و نقاط مكافات.
احصل على 1٪ استرداد نقدي ونقاط مكافآت على كل معاملة *.
- استمتع بمدفوعات اللاتلامسي آمنة في المتجر على مستوى العالم.
تدعم البطاقة عمليات الدفع اللاتلامسي (Tap & Go) وهي مقبولة في أي مكان تقبل فيه Mastercard ، بحيث يمكنك استخدامها في كل مكان وفي أي وقت.
- إجراء عمليات شراء عبر الإنترنت على كل من المواقع المحلية والدولية
تقبل بطاقتك الفعلية في جميع أنحاء العالم.
اشترِ العملات الرقمية المشفرة واطلب الطعام والبقالة واحجز تذاكر الطيران وادفع فواتيرك أو اشتر هدايا لأحبائك واستمتع باسترداد نقدي بنسبة 1٪ *.
- السحب من أجهزة الصراف الآلي المحلية والدولية
يمكنك سحب الأموال من حساب stc pay الخاص بك باستخدام البطاقة الفعلية الخاصة بك من أجهزة الصراف الآلي المحلية والدولية
- لا تدفع الرسوم السنوية أبدًا وكن دائمًا متحكمًا ببطاقتك مع الميزات المتقدمة:
بعد استلام بطاقتك ، تحتاج إلى تفعيل البطاقة من تطبيق stc pay. للخطوات ، الرجاء الضغط هنا
لتفعيل الدفع اللاتلامسي للبطاقة (Tap & Go):كإجراء أمني ، أبقينا المدفوعات اللاتلامسية غير مفعلة على بطاقتك حتى تقوم بتفعيلها بنفسك.
للمعاملة الأولى فقط ، يرجى التأكد من استخدام بطاقتك الجديدة في ماكينة الصراف الآلي أو إدخال بطاقتك في اجهزة الدفع (جهاز نقاط البيع).
بعد ذلك ، سيتم تفعيل تلقائيًا المدفع اللاتلامسي للبطاقة.
بطاقتك الرقمية هي أسهل طريقة للدفع.
تقدم الآن بطلب للحصول على بطاقتك الرقمية من تطبيق stc pay وادفع مقابل كل ما تحتاجه - التسوق عبر الإنترنت أو سداد الفواتير أو المشتريات اليومية واستمتع * 1 استرداد نقدي ونقاط مكافآت على كل معاملة *.
تُقبل البطاقة في أي مكان تقبل فيه ماستركارد، وهي الطريقة الأكثر ملاءمة للدفع.
الدفع اللآتلامسي Tap & Goما عليك سوى وضع محفظة stc pay الخاصة بك على هواتف Android بالقرب من أجهزة الدفع (نقاط البيع) للاستمتاع بعملية دفع سهلة وسريعة وآمنة عبر الهاتف المحمول.
كيف تحصل على؟
Your Physical card is plastic card that linked to your stc pay account and balance. You can use the card for all your payments (in-store & online) and ATM withdraw.
open your stc pay app
Tap on Cards tab, Go to my cards
Tap on Apply Now under Physical Card section
After completing your card application request successfully, you will receive your physical card within 3 to 5 working days. Courier company will contact you to confirm your address.
After receiving your card, you need to activate the card from stc pay app. For the steps, please click here
You can view your Card PIN by:
Remember never to share your stc pay PIN or your Physical Card PIN or OTP with anyone. stc or stc pay will never ask you for these personal details.
As a security measure, contactless payments are disabled on your card until you perform your first transaction.
For your first transaction, please make sure using your card at an ATM machine or insert your card in any in-store payment terminal (POS machine).
After this, contactless transactions will be automatically enabled.
It is a prepaid card, and the balance on this card is linked with your stc pay account balance.
No. you don’t need to get into the hassle of topping up this card separately.
The balance that you have on your stc pay account is the same balance on both Physical Card and Digital card.
Yes, this card will work globally everywhere Mastercard is accepted for in-store purchases, online shopping and ATM withdrawals.
You can control your card payment through:
You can find the card details of your Digital or Prepaid card by following the steps below:
You can copy the card number by clicking on icon next to card number.
Customer can have only one Digital Card and one Physical card under his CPR.
You can enable or disable Online Shopping Transactions on your Physical Card by following the steps below:
You can enable or disable ATM Withdrawals on your Physical Card by following the steps below:
You can disable International Transactions on your Physical Card by following the steps below:
You have two options:
Temporarily freeze:
You can immediately freeze your card to stop further usage on it. To do so:
You will receive a confirmation message when your card is frozen – now your card is temporarily blocked and cannot be used anywhere
You can activate your card again by following the same steps as above and Reactivate your card
Permanent block:
If you want to permanently block your card and request a new card
You can request for a replacement card by following the steps below:
This will permanently block your existing Physical Card and request to issue a new card will be submitted. You will be contacted by the courier company for address confirmation regarding your card delivery.
You can raise a dispute against a transaction that you do not recognize, or you think has been charged incorrectly:
Not for now, but soon enough! We are currently working on this feature.
No.
You can call on 124 or 8000 8338 (SADAD helpline) for any assistance.